Vragen & antwoorden
Vragen? We nodigen je uit om onze meest gestelde vragen al eens te bekijken. Misschien vind je wel een antwoord op je vraag.
Vind je niet wat je zoekt, aarzel dan niet om ons te contacteren!
Wij helpen je graag!
Kosten
Waarom betaal ik een opstartkost?
De opstartkost omvat het opzetten en installeren van de website. Jij levert ons foto's en tekst aan en wij zorgen ervoor dat alles netjes op zijn plaats komt te staan. De website wordt in deze fase ook opgemaakt in jouw huisstijl aan de hand van jouw logo. De opstartkost omvat ook alle activiteiten omtrent de domeinnaam, e-mailadressen en hosting.
Wat krijg ik voor het maandelijkse bedrag?
Voor een maandelijkse bijdrage zorgen wij voor updates aan de website en het beheersysteem, support, service, backups...
Komen er maandelijkse kosten bij de website kijken?
Na de opstartkost betaal je maandelijks €29,95 en that's it. Er komen geen onverwachte kosten bij.
Hoe lang zit ik aan het abonnement vast?
Afhankelijk van wat de afspraak was bij het tekenen van het contract kun je in principe gelijk wanneer opzeggen.
Ik wil liever geen maandelijks abonnement of maandelijkse kosten.
Helaas kan dat niet. Het model die wij hebben opgezet werkt alleen als onze klanten een maandelijks abonnement nemen. Je kan er eventueel voor kiezen om de betaling per kwartaal of per jaar te doen maar de bijdrage blijft dezelfde.
Kan ik ook een webshop laten maken bij jullie?
Neen. Om de prijs laag te kunnen houden voorzien wij dit niet. Dat betekent niet dat wij dit niet zullen voorzien in de toekomst.
Kan ik extra opties bestellen en wat kost het?
Extra opties kunnen altijd besproken worden. Indien wij van mening zijn dat de voorgestelde extra optie binnen ons concept past, kunnen we tot een overeekomst komen.
CMS Beheersysteem
Welk beheersysteem krijg ik bij mijn website?
Wij maakten een eigen beheersysteem om een zo gebruiksviendelijk mogelijke CMS te kunnen aanbieden. Werken in het beheersysteem moet kinderspel zijn! Het systeem is dan ook 100% afgesteld op jouw website. Geen extra opties dus waar je niks mee bent, maar die er wel voor zorgen dat je het bos door de bomen niet meer ziet.
Werken jullie ook met Wordpress, Joomla, Drupal... of anders systemen?
Neen. Wij gebruiken een eigen beheersysteem.
Is het beheersysteem niet te moeilijk om mee te werken?
Absoluut niet. Wij streven er naar om een CMS aan te bieden die heel gebruisviendelijk is. We voeren ook constant updates uit als die de gebruiksvriendelijkheid ten goede komen.
Kan ik alles zelf aanpassen?
De inhoud van je website kun je volledig zelf aanpassen. Wat je niet kunt aanpassen is de structuur van de website. Om het 'simpel' te houden blijven we binnen de grenzen van een template.
Ik ben geen krak in computers. Kan ik iets verkeerd doen?
Helemaal niet. Je kan hoogstens iets verwijderen waar je later spijt van hebt. En dan nog kunnen wij, door onze dagelijkse backups, het verwijderde terug plaatsen.
Kan ik zelf pagina's aanmaken?
Jazeker. Je kan gemakkelijk zelf pagina's aanmaken die automatisch binnen het design van de website passen.
Kan ik later nog modules bijnemen?
Je krijgt meteen alle modules in je pakket aangeboden. Gebruik je de module niet, dan verschijnt er ook niks op de website.
Is er ergens een handleiding beschikbaar?
Een handleiding zal binnenkort online beschikbaar zijn.
Hosting, domeinnaam en e-mails
Ik heb al een domeinnaam. Wat nu?
Wij nemen de domeinnaam over. We contacteren jou om samen de verschillende stappen te doorlopen.
Kan ik hetzelfde e-mail adres blijven gebruiken?
Dat kan. Eens wij de domeinnaam hebben overgenomen koppelen wij de gewenste e-mailadressen aan uw pakket. Het enige wat je dan nog moet doen is de server-instellingen in je e-mailprogramma veranderen. Ook daar helpen we je graag.
Kan ik Office365 of een ander e-mail programma blijven gebruiken?
Ja hoor. Voor office365 of Google Suite hoef je totaal niks te doen, dat blijft gewoon werken zoals voorheen.
Zoekmachines
Wordt mijn website goed gevonden in Google en andere zoekmachines?
De website wordt zo opgemaakt dat er rekening gehouden wordt met de vereisten om te scoren in de zoekmachines. Je zal zien dat je website steeds meer zal stijgen in de ranking.
Melden jullie mijn nieuw site aan bij Google?
Ja, dat doen we standaard voor elke nieuwe website.
Kan ik zien hoeveel bezoekers ik heb op mijn website?
Wij installeren Google Analytics op jouw website. Aan de hand van een (gratis) Google account kun je dan de uitgebreide statistieken raadplegen.
Is er een manier waarbij ikzelf de vindbaarheid van mijn website kan verbeteren?
Daar zijn verschillende manieren voor. Contacteer ons gerust hieromtrent en wij geven je graag enkele tips.
Lay-out, vormgeving van mijn website
Wordt de website opgemaakt in mijn huisstijl?
Ja. Aan de hand van je logo en de kleuren van je huisstijl wordt je website opgemaakt.
Is mijn website ook mobiel toegankelijk
Zeker. De structuur van de website is zo opgebouwd dat die optimaal wordt getoond op alle mobiel toestellen.
Ik heb geen logo. Wat nu?
Geen probleem. Laat ons weten welke kleuren je verkiest en wij gaan ermee aan de slag. Het logo vervangen we dan door de naam van jouw bedrijf.
Kunnen jullie de inhoud van mijn huidige website overnemen?
Alles wat past binnen ons concept kunnen wij van jouw website overnemen. Foto's worden bij voorkeur toch apart aangeleverd om zo de kwaliteit te kunnen garanderen.
Ik vind nergens mooie foto's. Wat nu?
Wij helpen je graag bij het zoeken naar mooie foto's.
Algemene vragen
Kan mijn website gehacked worden?
De website van de FBI, Sony enz. werd wel al eens gehacked dus het kan. We doen er uiteraard alles aan om dit te voorkomen. Stel dat het zich voordoet dan kunnen wij heel snel een backup online plaatsen.
Hoe lang moet ik wachten vooraleer mijn website online gaat?
Wij doen steeds ons best om de website zo snel mogelijk online te krijgen. Afhankelijk van jouw feedback en het aangeleverde materiaal kunnen wij binnen 2 weken de website online krijgen.
Hoe gaan jullie te werk?
Van zodra je ons laat weten geïnteresseerd te zijn in onze diensten nemen wij contact met je op om de verschillende stappen te overlopen.
Moeten wij niet even samenzitten om het één en ander te bespreken?
Dat hoeft niet. Door onze effectieve werkwijze kun je je wensen gewoon aanleveren aan de hand van ons aanleverdocument. Indien het nodig zou zijn kunnen wij telefonisch of via e-mail contact opnemen.
Waar kan ik terecht met mijn vragen?
Je kan ons elke werkdag bereiken via telefoon (093 36 71 17) tussen 9.00 en 17.00 of via email: info@bee-online.be.
Wij maken gebruik van cookies.
Bee Online gebruikt cookies om uw surfervaring makkelijker te maken. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Akkoord